250+ recenzí
s hodnocením 5.0/5.0
Naše klientky nás milují
a mluví o tom
Naše klientky nás milují a mluví o tom
Exkluzivní procedury
v srdci UH (140 m²)
Jedinečná ošetření, které jinde
v Uherském Hradišti nenajdete
100% záruka
spokojenosti
Pokud nebudete spokojena,
vrátíme Vám peníze
Pokud nebudete spokojena,
vrátíme Vám peníze
Individuální
A diskrétní přístup
Respektujeme Vaše
potřeby a soukromí
BEZPLATNÁ Konzultace
a prosecco k tomu
Pomůžeme Vám najít tu
nejlepší péči přesně pro Vás
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) vydává Mgr. Michaela Zábojníková, IČO: 06879438, jako poskytovatel služeb a prodejce dárkových poukazů (dále jen „Provozovatel“).
1.2. Podmínky se vztahují na všechny služby poskytované pod značkou ELAMI, včetně kosmetických procedur, masáží, maderoterapie, přístrojových ošetření (např. Wonder Axon), a také na prodej a využití dárkových poukazů.
1.3. Uzavřením smlouvy (rezervací služby, zakoupením poukazu nebo jiným využitím nabízených služeb) Klient potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami, rozumí jim a souhlasí s nimi.
1.4. Podmínky slouží k vyjasnění vzájemných práv a povinností mezi Provozovatelem a Klientem, přičemž Provozovatel se zavazuje poskytovat služby na nejvyšší odborné úrovni, v souladu s hygienickými standardy a zákonnými předpisy ČR.
2. Rezervace a zrušení termínu
2.1. Rezervace termínu:
• Klient může provést rezervaci termínu prostřednictvím online rezervačního systému, telefonicky, e-mailem nebo osobně.
• Rezervace se považuje za závaznou ve chvíli, kdy je termín potvrzen Provozovatelem.
• Klient odpovídá za správnost údajů poskytnutých při rezervaci, zejména kontaktních údajů (telefon, e-mail).
2.2. Změna rezervace:
• Pokud Klient potřebuje změnit termín rezervace, je povinen informovat Provozovatele co nejdříve, a to telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím online systému.
• Změna termínu je možná nejpozději 24 hodin před plánovanou procedurou bez jakýchkoliv poplatků.
2.3. Zrušení rezervace:
• Klient může rezervaci zrušit bez poplatku nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem procedury.
• Pokud Klient rezervaci zruší méně než 24 hodin před termínem, je povinen uhradit storno poplatek ve výši 50 % ceny objednané procedury, pokud za sebe nezajistí náhradní osobu.
• Pokud Klient na rezervovaný termín nedorazí, a to ani do 15 minut od začátku procedury, a zároveň nekontaktuje Provozovatele (telefonicky, SMS či e-mailem), je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100 % ceny objednané procedury.
2.4. Storno poplatky a platba:
• Storno poplatky lze uhradit převodem na účet Provozovatele na základě zaslaných platebních údajů.
• Neuhrazené storno poplatky znemožňují Klientovi další rezervace do doby, než budou všechny dlužné částky uhrazeny.
2.5. Výjimečné situace
• V případě zrušení rezervace ze strany Provozovatele (např. z technických důvodů, vyšší moci nebo nemoci personálu) bude Klientovi nabídnut náhradní termín.
2.6. Pondělní termíny:
• Rezervace na pondělní termíny je třeba zrušit nejpozději v pátek do 20:00 hod. Při pozdějším zrušení platí stejná pravidla jako u ostatních termínů.
2.7. Přesun termínu v den procedury:
• Přesun termínu v den procedury není možný a je považován za zrušení rezervace s méně než 24hodinovým předstihem, pokud není dohodnuto jinak.
2.8. Upozornění pro držitele dárkových poukazů:
• Pokud Klient držitel dárkového poukazu zruší rezervaci méně než 24 hodin před termínem, bude hodnota poukazu ponížena o odpovídající storno poplatek.
2.9. Přehledné informace o storno podmínkách:
• Informace o storno podmínkách jsou uvedeny v těchto Obchodních podmínkách a Klient je při rezervaci povinen potvrdit, že s nimi byl seznámen.
3. Průběh poskytování služeb
3.1. Příchod na proceduru:
• Klienti jsou povinni dostavit se na místo konání procedury (provozovna ELAMI, Havlíčkova 2, Uherské Hradiště) nejdříve 5 minut před sjednaným termínem.
• Provozovna není přístupná v libovolné době, a proto není možné garantovat přijetí Klientů před sjednaným termínem.
3.2. Hygienická pravidla:
• Klient je povinen dostavit se na proceduru v odpovídajícím hygienickém stavu.
• Pokud Provozovatel zjistí, že Klient nedodržuje hygienické standardy (např. nevhodná čistota těla), vyhrazuje si právo proceduru neprovést bez nároku Klienta na náhradu.
3.3. Poskytnutí procedury:
• Služby jsou poskytovány na základě vzájemné dohody mezi Klientem a Provozovatelem. Během první návštěvy může být provedena konzultace zaměřená na zdravotní stav Klienta, jeho požadavky a cíle ošetření.
• Klient je povinen sdělit Provozovateli veškeré informace o svém zdravotním stavu, které by mohly ovlivnit průběh procedury, včetně alergií, onemocnění, užívání léků, těhotenství nebo kožních problémů.
3.4. Odůvodněné odmítnutí poskytnutí služby: Provozovatel si vyhrazuje právo proceduru odmítnout v následujících případech: a) Klient vykazuje zjevné příznaky infekčních nebo kožních onemocnění. b) Klient je pod vlivem alkoholu, drog nebo jiných návykových látek. c) Klient se dostaví na proceduru v nevhodném hygienickém stavu. d) Klient se během objednávání nebo procedury chová urážlivě, nevhodně nebo rušivě. e) Klient zatajil důležité informace o svém zdravotním stavu, které by mohly ovlivnit průběh procedury.
3.5. Práva Provozovatele při předčasném ukončení procedury:
• Pokud se během procedury objeví jakékoliv zdravotní kontraindikace (např. náhlé příznaky nemoci, nepohoda Klienta), Provozovatel může proceduru okamžitě ukončit.
• V případě předčasného ukončení procedury z důvodu nevhodného chování Klienta nebo jeho nedostatečné spolupráce nemá Klient nárok na vrácení platby.
3.6. Práva a odpovědnost Klienta během procedury:
• Klient má právo kdykoli během procedury informovat Provozovatele o svém komfortu nebo požádat o úpravu intenzity, techniky nebo jiných parametrů procedury.
• Klient je odpovědný za veškerá rizika spojená s úmyslným zatajením zdravotních informací.
3.7. Odpovědnost za osobní věci:
• Klient je povinen si své osobní věci a cennosti uložit na místo k tomu určené v provozovně ELAMI.
• Provozovatel nenese odpovědnost za ztrátu, odcizení nebo poškození osobních věcí, pokud k nim dojde v důsledku nedbalosti Klienta.
3.8. Zvláštní podmínky pro děti a nezletilé:
• Služby jsou primárně určeny pro dospělé osoby starší 18 let.
• Osoby mladší 18 let mohou služby využít pouze v doprovodu zákonného zástupce nebo na základě jeho písemného souhlasu.
3.9. Pokyny pro klienty s dárkovými poukazy:
• Klient je povinen při rezervaci sdělit, že bude čerpat službu na základě dárkového poukazu, a tento poukaz předložit při příchodu na proceduru.
• Pokud hodnota dárkového poukazu neodpovídá ceně zvolené procedury, rozdíl musí být doplacen nebo zbylá částka zůstává jako kredit na další návštěvu.
3.10. Výjimečné okolnosti a vyšší moc:
• Provozovatel nenese odpovědnost za přerušení nebo zrušení procedury z důvodu výpadku elektrické energie, technických problémů, přírodních katastrof či jiných neovlivnitelných událostí.
• V takových případech bude Klientovi nabídnut náhradní termín bez dalších poplatků.
4. Pravidla pro dárkové poukazy
4.1. Platnost a využití poukazů
• Dárkové poukazy zakoupené u Provozovatele jsou platné po dobu 6 měsíců od data zakoupení, pokud není na poukazu uvedeno jinak.
• Platnost poukazu začíná běžet ode dne uhrazení jeho plné hodnoty.
• Poukaz je určen výhradně na služby nabízené v rámci ELAMI (např. maderoterapie, kosmetické procedury, Wonder Axon).
• Hodnotu poukazu není možné směnit za hotovost, pokud to není výslovně domluveno s Provozovatelem.
4.2. Postup při uplatnění poukazů
• Při rezervaci termínu je Klient povinen sdělit, že bude čerpat službu na základě dárkového poukazu, a zároveň uvést unikátní kód poukazu (pokud je na něm uveden).
• Poukaz je nutné předložit při příchodu na proceduru, a to buď v tištěné podobě, nebo elektronicky.
• Pokud hodnota poukazu převyšuje cenu zvolené procedury, zůstatek na poukazu lze využít při další návštěvě do doby platnosti poukazu.
• Pokud hodnota poukazu nedosahuje ceny zvolené procedury, Klient je povinen rozdíl doplatit.
4.3. Ztráta, odcizení nebo poškození poukazů
• Provozovatel nenese odpovědnost za ztrátu, odcizení nebo poškození poukazu po jeho zakoupení a předání Klientovi.
• Pokud Klient poukaz ztratí nebo mu bude odcizen, může požádat Provozovatele o znovuvystavení poukazu, pokud předloží důkaz o zakoupení (např. fakturu nebo potvrzení o platbě). Tento proces může být zpoplatněn administrativním poplatkem.
• Poškozené poukazy (např. s nečitelným kódem) lze nahradit pouze po dohodě s Provozovatelem a předložení důkazu o zakoupení.
4.4. Pravidla kombinace poukazů s jinými slevami a akcemi
• Dárkové poukazy nelze kombinovat s jinými slevovými nabídkami nebo akcemi, pokud není výslovně uvedeno jinak.
• Pokud je poukaz uplatňován na proceduru zahrnutou ve slevové akci, bude jeho hodnota odečtena od původní (nesnížené) ceny procedury, pokud není dohodnuto jinak.
• Poukazy zakoupené v rámci speciálních kampaní (např. vánoční akce) podléhají zvláštním podmínkám uvedeným při zakoupení.
4.5. Storno podmínky u rezervací hrazených poukazem
• Pokud Klient zruší rezervaci s uplatněním poukazu méně než 24 hodin před plánovaným termínem, bude hodnota poukazu snížena o odpovídající storno poplatek (50 % nebo 100 % ceny procedury).
• Pokud se Klient na rezervovaný termín nedostaví, hodnota poukazu bude považována za uplatněnou v plné výši.
• Pokud je rezervace zrušena ze strany Provozovatele, hodnota poukazu zůstává v plné výši a Klientovi bude nabídnut náhradní termín.
4.6. Pravidla pro elektronické a tištěné poukazy
• Elektronické poukazy jsou doručovány ve formátu PDF na e-mail uvedený při objednávce a obsahují unikátní kód.
• Tištěné poukazy je možné vyzvednout osobně na provozovně ELAMI po předchozí domluvě termínu.
• Elektronické poukazy mají stejnou platnost a využití jako tištěné a podléhají stejným podmínkám.
4.7. Reklamace dárkových poukazů
• Reklamaci dárkového poukazu je možné uplatnit, pokud je na poukazu uvedena chybná cena, datum nebo jiný údaj, který brání jeho využití.
• Reklamace musí být podána písemně (e-mailem na [email protected]) nejpozději do 14 dnů od zakoupení poukazu.
• Reklamace budou řešeny individuálně, a to nejpozději do 30 dnů od podání žádosti.
5. Platební podmínky
5.1. Dostupné způsoby platby
• Klient může za služby a dárkové poukazy uhradit platbu těmito způsoby: a) online platební kartou (prostřednictvím zabezpečené platební brány), b) bankovním převodem, c) hotově při osobním odběru na provozovně ELAMI, d) jinými způsoby dle dohody s Provozovatelem.
5.2. Platba za služby rezervované online
• Rezervace služeb je považována za závaznou až po obdržení potvrzení o platbě, pokud je vyžadována zálohová platba.
5.3. Platba za dárkové poukazy
• Elektronické dárkové poukazy jsou odesílány na e-mail Klienta až po obdržení a spárování platby.
• Tištěné poukazy lze vyzvednout na provozovně ELAMI po uhrazení jejich plné ceny.
5.4. Platební podmínky při bankovním převodu
• Platbu bankovním převodem je nutné provést nejpozději do 5 pracovních dnů od objednávky, pokud není dohodnuto jinak.
• Pokud platba nebude v uvedené lhůtě připsána na účet Provozovatele, může být objednávka ze strany Provozovatele zrušena.
• Platební údaje (číslo účtu, variabilní symbol, částku) obdrží Klient v potvrzení objednávky.
5.5. Platební podmínky při osobním odběru
• Při volbě osobního odběru je možné poukaz uhradit hotově při převzetí na provozovně ELAMI.
• Provozovatel si vyhrazuje právo předat poukaz pouze po uhrazení plné částky.
5.6. Fakturační údaje
• Klient má právo požádat o vystavení faktury při objednávce. Faktura bude odeslána elektronicky na e-mail Klienta.
• Pokud Klient požaduje změnu fakturačních údajů, musí o to požádat do 3 pracovních dnů od obdržení faktury.
5.7. Reklamace plateb
• Pokud Klient zjistí chybu v platbě (např. nesprávnou částku, chybný variabilní symbol), je povinen Provozovatele neprodleně kontaktovat na e-mail [email protected] nebo telefonicky na +420 736 795 944.
• Reklamace plateb budou řešeny individuálně, a to nejpozději do 15 pracovních dnů.
5.8. Bezpečnost plateb
• Pro zpracování online plateb využívá Provozovatel certifikovanou platební bránu Stripe, která splňuje nejvyšší bezpečnostní standardy včetně PCI DSS Level 1, což je nejvyšší úroveň zabezpečení dat při online platbách.
• Objednávky a fakturace jsou zpracovávány prostřednictvím platformy FAPI, která zajišťuje spolehlivou administraci objednávek, včetně automatizovaného doručování elektronických dárkových poukazů.
• Veškerá komunikace mezi Klientem a platební bránou probíhá prostřednictvím šifrovaného spojení (SSL/TLS), což minimalizuje riziko neoprávněného přístupu k datům.
• Provozovatel nenese odpovědnost za ztrátu dat nebo finančních prostředků způsobenou neopatrným zacházením Klienta s platebními údaji (např. sdílení hesel, používání nezabezpečených zařízení).
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Shromažďování a zpracování osobních údajů
• Provozovatel jako správce osobních údajů shromažďuje, zpracovává a uchovává osobní údaje Klientů v souladu s právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).
• Mezi zpracovávané osobní údaje patří zejména jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailová adresa, případně další údaje potřebné k poskytování služeb (např. zdravotní údaje uvedené během konzultace nebo rezervace).
6.2 Rozsah a účel zpracování osobních údajů Provozovatel zpracovává osobní údaje pouze v nezbytném rozsahu, a to za následujícími účely:
• Poskytování služeb a plnění smluv: Rezervace termínů, poskytování objednaných služeb a zasílání potvrzení rezervací.
• Fakturace a účetnictví: Vystavování faktur a správa účetních dokladů.
• Komunikace s klienty: Odpovědi na dotazy, změny rezervací a další nezbytná komunikace.
6.3 Právní základ zpracování osobních údajů Osobní údaje jsou zpracovávány na základě:
• Plnění smlouvy: Abychom mohli poskytovat objednané služby a správně vyřídit rezervace.
• Právní povinnosti: Například uchovávání faktur dle zákonných požadavků.
• Oprávněného zájmu: Pro zajištění kvalitních služeb a správy objednávek.
6.4 Doba uchovávání údajů Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou k naplnění účelu jejich zpracování:
• Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytně nutnou k naplnění výše uvedených účelů, nejdéle však po dobu 10 let od posledního poskytnutí služby, pokud právní předpisy nevyžadují jinak.
• Účetní doklady: Po dobu stanovenou zákonem (zpravidla 10 let).
6.5 Práva klientů Klienti mají dle nařízení GDPR tato práva:
• Právo na přístup: Můžete si vyžádat informace o zpracovávaných údajích.
• Právo na opravu: Máte právo na opravu nepřesných nebo neúplných údajů.
• Právo na výmaz: V některých případech můžete požádat o výmaz údajů.
• Právo na omezení zpracování: Pokud máte námitky vůči zpracování.
• Právo vznést námitku: Proti zpracování údajů na základě oprávněného zájmu.
• Právo podat stížnost: Pokud se domníváte, že dochází k porušení GDPR, můžete podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů.
6.6 Zabezpečení údajů Provozovatel dbá na ochranu osobních údajů klientů:
• Data jsou uchovávána v zabezpečených systémech s omezeným přístupem.
• Při online platbách jsou využívány certifikované platební brány splňující nejvyšší bezpečnostní standardy.
• Veškerá komunikace probíhá prostřednictvím šifrovaného spojení (SSL/TLS).
6.7 Předávání údajů třetím stranám Osobní údaje nejsou předávány třetím stranám s výjimkou případů, kdy je to nutné k plnění zákonných povinností (např. účetnictví) nebo realizaci služeb (např. platební brána Stripe). Tyto subjekty zpracovávají údaje v souladu s GDPR.
6.8 Zpracování osobních údajů pro marketingové účely Osobní údaje mohou být zpracovávány pro marketingové účely pouze na základě výslovného souhlasu klienta, který může být kdykoli odvolán.
7. Reklamace služeb
7.1 Podmínky pro uplatnění reklamace 7.1.1 Klient má právo reklamovat poskytnutou službu, pokud byla:
• Poskytnuta v rozporu s těmito Obchodními podmínkami,
• Provedena v nižší kvalitě, než je Provozovatelem garantováno.
7.1.2 Reklamace musí být podána bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 kalendářních dnů od data poskytnutí služby.
7.1.3 Klient může reklamaci podat následujícími způsoby:
• Osobně na provozovně ELAMI (Havlíčkova 2, Uherské Hradiště),
• Písemně na e-mail [email protected],
• Telefonicky na čísle +420 736 795 944.
7.1.4 Reklamace musí obsahovat:
• Jméno a kontaktní údaje Klienta,
• Datum a popis reklamované služby,
• Popis problému nebo důvodu nespokojenosti,
• Případný návrh na řešení situace.
7.2 Proces vyřízení reklamace 7.2.1 Po obdržení reklamace Provozovatel:
• Potvrdí přijetí reklamace do 3 pracovních dnů,
• Posoudí reklamaci a v případě potřeby si vyžádá doplňující informace,
• Vyřídí reklamaci nejpozději do 14 dnů od jejího obdržení, pokud se strany nedohodnou jinak.
7.2.2 O výsledku reklamace bude Klient informován písemně nebo telefonicky.
7.3 Možné způsoby řešení oprávněné reklamace 7.3.1 Pokud je reklamace shledána oprávněnou, má Klient právo na:
• Bezplatnou nápravu: Opakování nebo doplnění služby na požadované úrovni kvality,
• Finanční kompenzaci: Přiměřenou slevu z ceny služby nebo vrácení části či celé uhrazené částky,
• Náhradu škody: Pokud byla škoda způsobena prokazatelně pochybením Provozovatele.
7.3.2 Výběr konkrétního způsobu řešení závisí na povaze reklamace a vzájemné dohodě mezi Provozovatelem a Klientem.
7.4 Reklamace dárkových poukazů 7.4.1 Reklamaci dárkového poukazu lze uplatnit pouze v případě:
• Chyby v údajích uvedených na poukazu (např. nesprávná hodnota, datum),
• Technického problému při elektronickém doručení (např. nefunkční unikátní kód).
7.4.2 Reklamace musí být podána písemně nejpozději do 14 dnů od zakoupení poukazu, a to na e-mail [email protected].
7.4.3 Provozovatel zajistí opravu chybných údajů nebo opětovné doručení poukazu bez dalších poplatků.
7.5 Situace, kdy reklamace nebude uznána 7.5.1 Reklamace nebude uznána, pokud:
• Klient zatajil důležité informace o svém zdravotním stavu, které mohly ovlivnit průběh služby,
• K problémům došlo vlivem nesprávného chování Klienta během procedury (např. nespolupráce, přerušení procedury),
• Kvalita služby odpovídala standardům, ale nesplnila subjektivní očekávání Klienta.
8. Odpovědnost za škodu
8.1 Odpovědnost Provozovatele za škodu 8.1.1 Provozovatel odpovídá za škodu způsobenou Klientovi pouze v případech, kdy je jednoznačně prokázáno, že škoda vznikla:
• Přímým zaviněním Provozovatele,
• Nedodržením smluvených podmínek nebo platných právních předpisů ze strany Provozovatele.
8.1.2 Provozovatel nenese odpovědnost za:
• Škody způsobené nesprávnými, neúplnými nebo zamlčenými informacemi ze strany Klienta o jeho zdravotním stavu nebo jiných relevantních skutečnostech,
• Škody vzniklé z důvodu nepředvídatelných a neovlivnitelných událostí (např. vyšší moc, výpadky energie, technické poruchy),
• Nepohodlí nebo subjektivní nespokojenost Klienta, pokud byla služba poskytnuta v souladu se smluvenými podmínkami a standardy.
8.1.3 Maximální výše náhrady škody způsobené Provozovatelem nepřekročí částku odpovídající ceně konkrétní poskytnuté služby.
8.2 Odpovědnost za osobní věci Klienta 8.2.1 Klient odpovídá za své osobní věci přinesené do provozovny ELAMI a je povinen si je řádně zabezpečit. 8.2.2 Provozovatel nenese odpovědnost za ztrátu, odcizení nebo poškození osobních věcí Klienta, pokud k těmto skutečnostem nedošlo přímým zaviněním Provozovatele. 8.2.3 Cennosti si Klient může ponechat u sebe během procedury, přičemž jejich ochrana zůstává plně na jeho odpovědnosti.
8.3 Odpovědnost Klienta za škodu 8.3.1 Klient odpovídá za škody způsobené na majetku nebo vybavení Provozovatele, pokud byly způsobeny úmyslně, z nedbalosti nebo nešetrným zacházením. 8.3.2 Pokud Klient způsobí škodu, je povinen:
• Uhradit náklady na opravu, náhradu či další opatření vedoucí k uvedení do původního stavu,
• Projednat s Provozovatelem způsob kompenzace vzniklé škody.
8.4 Reklamace a náhrada škody 8.4.1 Nárok na náhradu škody musí být Provozovateli oznámen písemně nejpozději do 15 dnů od zjištění škody. 8.4.2 Žádost o náhradu škody musí obsahovat:
• Detailní popis vzniku škody,
• Případné důkazní materiály (např. fotografie, svědecké výpovědi, faktury za vzniklé náklady),
• Požadovanou výši náhrady.
8.4.3 Provozovatel je povinen žádost vyřídit a vyjádřit se k ní písemně do 30 dnů od jejího obdržení.
8.5 Vyloučení odpovědnosti 8.5.1 Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout nárok na náhradu škody v případech, kdy:
• Byla škoda způsobena okolnostmi mimo kontrolu Provozovatele (např. vyšší moc),
• Klient jednal v rozporu s těmito Obchodními podmínkami nebo porušil pokyny Provozovatele,
• Škoda byla způsobena nedbalostí nebo úmyslným jednáním Klienta.
8.6 Omezení odpovědnosti za nepřímé škody 8.6.1 Provozovatel nenese odpovědnost za jakékoli nepřímé škody, jako je ušlý zisk, ztráta obchodní příležitosti nebo jiné nepřímé následky, které vznikly Klientovi v souvislosti s využitím služeb.
9. Práva a povinnosti smluvních stran
9.1 Povinnosti Provozovatele
9.1.1 Provozovatel se zavazuje poskytovat služby v souladu s těmito Obchodními podmínkami, platnými zákony a hygienickými standardy. 9.1.2 Provozovatel je povinen zajistit, aby byly služby poskytovány odborně kvalifikovaným personálem, s odpovídajícím vybavením a za použití kvalitních materiálů. 9.1.3 Provozovatel je povinen informovat Klienta o průběhu procedur, možných rizicích a omezeních týkajících se konkrétních služeb. 9.1.4 Provozovatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech týkajících se zdravotního stavu a osobních údajů Klienta.
9.2 Povinnosti Klienta
9.2.1 Klient je povinen uvést pravdivé a úplné informace o svém zdravotním stavu, které mohou ovlivnit průběh a výsledek poskytované služby. 9.2.2 Klient je povinen respektovat pokyny a doporučení personálu Provozovatele během procedury. 9.2.3 Klient je povinen dodržovat pravidla provozu, včetně hygienických standardů a pokynů uvedených v těchto Obchodních podmínkách. 9.2.4 Klient je odpovědný za ochranu svých osobních věcí během návštěvy provozovny.
9.3 Práva Provozovatele
9.3.1 Provozovatel má právo odmítnout poskytnutí služby v souladu s ustanoveními těchto Obchodních podmínek (např. v případě nevhodného chování Klienta, zatajování zdravotních informací). 9.3.2 Provozovatel má právo měnit provozní dobu a nabídku služeb, přičemž změny budou zveřejněny na webových stránkách nebo jinou vhodnou formou. 9.3.3 Provozovatel si vyhrazuje právo na dočasné omezení provozu z důvodu technických problémů, rekonstrukce nebo vyšší moci.
9.4 Práva Klienta
9.4.1 Klient má právo být předem informován o průběhu procedury, jejím trvání a ceně. 9.4.2 Klient má právo na odborné a diskrétní zacházení během procedur. 9.4.3 Klient má právo požádat o přizpůsobení intenzity nebo techniky během procedury v rámci možností dané služby. 9.4.4 Klient má právo podat reklamaci, pokud je s poskytnutou službou nespokojen, a požadovat její přezkoumání podle ustanovení těchto Obchodních podmínek.
9.5 Společná ustanovení
9.5.1 Obě strany jsou povinny jednat v souladu s dobrými mravy a respektovat vzájemná práva a povinnosti vyplývající z těchto Obchodních podmínek. 9.5.2 V případě porušení povinností jedné strany je druhá strana oprávněna požadovat nápravu v souladu s těmito Obchodními podmínkami nebo platnými právními předpisy.
10. Závěrečná ustanovení
10.1 Platnost a účinnost obchodních podmínek
10.1.1 Tyto Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Provozovatele. 10.1.2 Obchodní podmínky se vztahují na veškeré smluvní vztahy uzavřené mezi Provozovatelem a Klientem od data jejich účinnosti.
10.2 Změny obchodních podmínek
10.2.1 Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky kdykoliv změnit nebo doplnit, přičemž změny vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Provozovatele. 10.2.2 Klienti, kteří uzavřeli smluvní vztah před účinností změny podmínek, mají právo na poskytnutí služeb za původních podmínek, pokud se změnami výslovně nesouhlasí.
10.3 Rozhodné právo a řešení sporů
10.3.1 Smluvní vztahy mezi Provozovatelem a Klientem se řídí právním řádem České republiky. 10.3.2 Veškeré spory, které vzniknou mezi Provozovatelem a Klientem v souvislosti s poskytováním služeb, budou řešeny přednostně smírnou cestou. 10.3.3 Pokud nelze spor vyřešit smírně, je příslušným soudem soud dle sídla Provozovatele.
10.4 Oddělitelnost ustanovení
10.4.1 Pokud se některé ustanovení těchto Obchodních podmínek stane neplatným nebo nevymahatelným, nemá to vliv na platnost nebo vymahatelnost ostatních ustanovení. 10.4.2 Neplatné nebo nevymahatelné ustanovení bude nahrazeno takovým ustanovením, které nejvíce odpovídá účelu a smyslu původního ustanovení.
10.5 Souhlas s obchodními podmínkami
10.5.1 Odesláním rezervace, zakoupením dárkového poukazu nebo využitím služeb Provozovatele Klient potvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, rozumí jim a souhlasí s jejich zněním.
10.6 Kontakt
10.6.1 V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností týkajících se těchto Obchodních podmínek mohou Klienti kontaktovat Provozovatele na následujících kontaktech:
• Telefon: +420 736 795 944
• Email: [email protected]
• Adresa: Havlíčkova 2, Uherské Hradiště
Neváhejte a zarezervujte si svůj termín skrz online rezervační systém kliknutím níže nebo nám napište zprávu.
© 2023-2026 Všechna práva vyhrazena. ELAMI - Mgr. Michaela Zábojníková.
This site is not a part of the META™ website or META™ Inc. Additionally, this site is NOT endorsed by META™ in any way. META™ is a trademark of META™, Inc. We make no claims or representation that by using our products or services, you will earn money or make your money back. Testimonials and results shown are our own real experiences. Results are not typical, and your business’s experience will vary based upon the effort and education and market forces beyond anyone’s control.
Užitečné tipy pro zdraví a krásu
Jak správně pečovat o pleť během každého ročního období
Social media platforms are fantastic tools in building an online presence for small businesses. Nowadays, almost everyone has social media accounts, which makes it easy
ČÍST VÍCE >>
Výhody maderoterapie: Co očekávat a proč je tak populární
Social media platforms are fantastic tools in building an online presence for small businesses. Nowadays, almost everyone has social media accounts, which makes it easy
ČÍST VÍCE >>
Vše, co potřebujete vědět o Wonder Axon: Revoluce formování postavy
Social media platforms are fantastic tools in building an online presence for small businesses. Nowadays, almost everyone has social media accounts, which makes it easy
ČÍST VÍCE >>